Overslaan naar inhoud
 Ken je Odoo nog niet ?     Meer zien

Jouw Odoo partner in Leuven

Onze typische klanten zijn kleine en middelgrote ondernemingen die willen digitaliseren en hun bedrijfsprocessen optimaliseren.

Door Odoo te gebruiken vermijd je talloze tools en regel je al je bedrijfsprocessen in 1 tool. Unieke bedrijfsprocessen kunnen we op maat optimaliseren, door aanpassingen te maken in Odoo.

Jouw Odoo partner in Leuven

Bij Go Flow staan wij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Kies voor transparantie, no nonsense en direct contact. Wij begeleiden jouw bedrijf naar een succesvolle Odoo-implementatie, net zoals we dat al voor vele tevreden klanten hebben gedaan.

Wij bevinden ons in de Vesaliusstraat naast Group T.




Lasso Jewelry

Voor de groei van deze juweelwinkel te Leuven was een nieuw maar vooral schaalbaar systeem nodig dat zowel de webshop als fysieke verkoop ondersteunt. Ook de website werd volledig hermaakt in Odoo.

Zonder complexe of dure maatwerkoplossingen hebben we in korte tijd het systeem opgezet waarmee voorraadbeheer, verkoop, betalingen, verzendingen en klantrelaties eenvoudig beheerd worden – allemaal binnen één gebruiksvriendelijke omgeving.

Paellawinkel

Go Flow kreeg het vertrouwen van Ward om de Odoo implementatie bij zijn paella winkel te Leuven te begeleiden. Met zowel een webshop, fysieke winkel en de nood aan een Witte kassa systeem - kende dit project vele uitdagingen. 

Zonder enige (dure) customizaties zijn we er in geslaagd om Odoo te gebruiken om dit alles te digitaliseren in 1 systeem.​ 

Sonora 

Sonora zocht een Odoo partner in Leuven met kennis van software om hun Odoo systeem verder te optimaliseren. Dit om een API koppeling met Beglec te schrijven met Odoo maar ook om de volledige bedrijfsprocessen te digitaliseren. 

Daarbij houden we rekening met het beschikbare budget en leveren we de implementatie stapsgewijs op.

Waarom klanten voor ons kiezen

Go Flow breekt met de traditionele manier van denken en biedt een unieke approach aan - gebaseerd op onze drie kernpijlers. 

Geen tussenpersonen 


Bij ons heb je direct contact met 1 persoon, die zowel de analyse, developments, ondersteuning als project management doet. 

Actief meedenken en geen onnodige tussenpersonen zorgt voor een efficiëntere manier

Transparant & inhouse


Wij staan voor volledige transparantie en geven u toegang tot alles.

Gezien wij ook Odoo functioneel kennen maken wij geen onnodige customizaties. Alles wordt dan ook inhouse gemaakt.

Expertise in software


Wij specialiseren ons in software. Wij nemen graag complexe projecten aan en hebben veel ervaring in customizaties en integraties.

Wij bouwen daarbovenop ook op maat gemaakte webapplicaties

Ons proces in vier eenvoudige stappen

1

Kennismaking & analyse

We luisteren naar jouw noden en kijken wat er echt nodig is

2

Demo & Voorstel

Je krijgt een demo en een op maat gemaakt voorstel

3

Implementatie & begeleiding

We bouwen en implementeren - met duidelijke communicatie

4

Ondersteuning & groei

Na oplevering blijven we betrokken en beschikbaar

Wij helpen u gratis en vrijblijvend bij de keuze van de juiste formule

Nieuw tot Odoo of veranderen partner - hulp nodig met IT - of een webapplicatie laten bouwen?
 
Neem vandaag nog contact met ons op! 

Boek jouw vrijblijvend gesprek hier in